Sista veckan i skolan

2008-06-02 @ 20:36:37
O my gud säger jag bara, nu är det sista veckan i skolan och då menar jag verkligen sista, för på torsdag är det STUDENTEN !!! Weiii. Sjukt vad jag längtar fast ändå inte :( Hade lätt velat gå i skolan ett år till, fast de tyckte man ju inte för ett år sen, då tyckte man att det skulle bli jätte skönt att ta studenten och få slippa skolan. Så känner jag verkligen inte längre, jag älskar min klass och kommer verkligen sakna dom så sjukt mycket :( Men som man håller kontakten med är la dom man har haft starkast band med antar jag =)

Idag har vi inte gjort så mycket i skolan, hade naturkunskap först och vi fick gå ut och plocka blommor, men det slutade med att vi låg i gräset och sola ;) Sedan gick jag och Alex (alex är killen på kortet nedan som även var min baldejt) och satte oss i biblioteket för han skulle hjälpa mig med ett arbete jag skulle lämna in =) Tack Alex du är super duper snäll! Sedan gick vi och åt, gick ut o la oss i gräset och chilla sedan åkte jag hem. När jag kom hem ville jag verkligen lägga mig och sola men det gick inte (våran altan är heöt vindfri från alla håll) vart man än lägger sig så kommer det inte en ända vindpust, mycket härligare att liga på stranden där det blåser lite =) Så jag satt faktiskt inne ;)

och nu har jag nyss kommit hem från barmarks träningen med hockeylaget! Så nu ska jag hoppa in i duchen! =)

Tack för att ni läser min blogg :D //Em´

image7
Dagens träningsoutfit eller nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0