Helgen som var..

2008-06-17 @ 15:02:50
Tänkte skriva lite snabbt om vad jag har gjort i helgen : )

Fredag: Jobbade första dagen på jobbet, slutade kl halv 9 på kvällen och efter det så åkte jag in till stenungsund för att dra till Burra med några kompisar, hann inte komma dit förän dom berättade att dom inte kom in, så jag kicki och linda körde alla till Trädgårn i Uddevalla ist. Va där en stund men vid 12 bestämmde jag mig för att åka hem igen, skulle upp och jobba kl 7 dagen efter. Så jag åkte hem och Tessan gjorde mig sällskap, det var vad denna fredagen bjöd på. =)

Lördag: Började dagen med att försova mig, inte braa!! Började jobba kl 7 men vaknade kl 20 över 7 som tur va tar det bara 10 minuter md bil till jobbet så det var ingen större fara, jobbade sedan till kl 2 och åkte efter det hem och käkade och gjorde mig iordning inför kvällen, Det var ju fotboll. Sverige-Spanien hemma hos Homlis. Jag åkte hem till Emma först och gjorde iordning mig lite, sedan åkte vi till Holmis, efter matchen var slut och Sverige hade förlorat bestämmde vi oss för att åka en sväng till Burra. tyvärr var det bara jag som kom in :S så jag gick in o kolla om det var nån där inne jag kännde som jag kunde hänga med, och visst var det de, jag hittade pekka och hängde med henne hela kvällen :D Sedan stängde Burra så vi drog vidare till Baden, efter lite snack med vakten så kom vi in, sen gick llt utför alcoholen bara rulla in och jag drack alldeles för mycket, första gången faktiskt! Dåligt ! Fick sedan skjuts hem till Pekka där jag sov =)

Söndag: Vaknade klockan 1 hemma hos Pekka, hade ingen aning vart jag var nån stans och ville absolut inte resa mig upp ur sängen :P Men jag var tvungen och det skulle jag aldrig gjort, jag kan ju säga att jag mådde som jag förtjänade, med andra ord INTE BRA!! haha , vi åkte upp till Emma där min bil stog och den var pekka snäll och körde hem till mig :D Tack! Sedan när jag kom hem gick jag och la mig igen, kännde att jag behövde det :P Sen vaknade jag kl 6 och mådde lite bättre, iaf så bra att jag fick i mig lite mat :D Sen vid 9 på kvällen mådde jag toppen igen :D

Måndag: 5 dagar kvar till spanien och jag måste snart börja packa så att jag inte glömmer nått :) Hade barmarksträning idag, gick bra trots min hosta som aldrig försvinner! Suck! Efter träningen åkte jga och kolla på när mitt fotbollslag hade match tyvärr förlorade vi, inte kul. Sen gick jag och la mig ;D

Tänkte bara passa på att be om ursäkt om jag gjorde nått konstigt i lördags, haha har isf inget större minne av det om de inträffade efter kl 12 på kvällen .. Sorry iaf (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0