Beslutsångest :S

2008-06-02 @ 20:40:49

Imorgon efter skolan ska jag chila ner till torget för att köpa ett par skor till studenten, men jag har värsta beslutsångesten :S Ska jag köpa ett par platta vita skor med en stor diamant på från Scorett eller ett par vita pupms som alla alndra också kommer ha från Wedins? Jag gillar egentligen inte klackskor för jag tycker in om att se lång ut, ändå är jag bara 163 så jag blir inte så lång med klackar heller, men ja gillar det bara inte :S, men ändå kanske man ska offra sig på studenten :P För ett par vita pumps är ju alltid fint, nä gud jag kan verkligen inte bestämma mig! Hjälp!! Ska se om jag hittar nån bil på skorna så kan jag slänga in dom i ett nytt inlägg =)

//Em´ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0