Torsdag

2008-08-28 @ 19:12:39
idag är det tordag och en dag närmare alanya :D gud vad spännande det ska bli.. idag har jag faktiskt gjort annat än att bara sitta hemma. jag har vart i stenungsund med frida :D Mycket trevligt vi kollade runt i lite affärer, vilket man aldrig ska göra när man inte har pengar för det är då man hittar massa saker man vill ha och när man väl har pengarna så fins det ite kvar att köpa :p Så typiskt, iaf vi kikade lite och frida handla lite sen tog vi en fika på Espresso house! Efter det fick jag skjuts hem av mammsen o pappsen.. vi åkte och handlade och jag kunde smyga ner lite saker i vagnen som jag behöver till resan typ body lotion, sminkborttagningsservetter med mera! nu ska jag gå ut och ta mig en promenad i det härliga vädret! Funerar på att gå riktigt långt nu när det ändå rä så fint väder ! :D

Ha det toppen allesammans! //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0