helluu

2008-08-26 @ 14:52:20

Nu sitter jag här igen och slappar, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, borde kanske städa huset för att göra mamma glad för hon klagar på att jag inte gör nått på dagarna nu när jag baa sitter hemma , men sannigen är den att jag kan inte städa när jag är ensam hemma, jag kan inte ens blåsa håret när jag är ensam hemma, duscha får jag ta mig i kragen och göra när jag är ensam hemma fast det är typ det enda jag klarar av som låter. Saken är den att varför jag inte kan göra alla dessa sakerna är fr att jag har kollat på allt för många skräckfilmer, och jag skojjar inte jag älskar att kolla på dom men det har fått sina konsekvenser, jag kan inte damsuga eller föna håret för då hör jag inte om nån skulle röra sig i huset fast än jag vet att jag är helst ensam, det låter helt sjuk men det är sannt, har försökt flera gånger att göra det ändå men har alltid slutat med att jag får stänga av och vänta tills nån kommer hem, jag får så hemska bilder framför mig att nån smyger runt i huset när jag inte hör det.. uch uch, men jag har mig själv att skylla för ändå fortsätter jag titta på alla dessa filmer :P inte bra! Så nu tänkte jag gå ut och ta mig en uppfriskande promenad, det har jag blivit riktigt bra på nu, ska bli hurtig har jag bestämmt mig för ;)

Kram//Em´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0