Här vart det dammigt

2008-08-25 @ 12:38:42
Det har ju inte vart världens bästa uppdatering här på senaste, men jag har jobbat i stort sätt hela sommaren och när jag inte gjort det så har jag vart med mina underbara vänner, så det har inte blivit så mycket tid över att sitta här =) men nu är det andra bulllar, på dagarna gör jag inte så mycket så nu hinner jag med lite :D Sitter för det mesta och väntar på att Ica nordeviks ska ringa och säga att jag har fått jobb hos dom men det är ju som sagt bara en önskan ;D

Har hänt en del på sista tiden, har bokat en resa till Turkiet med Veronica Elin Kicki och Sofia, åker nästa vecka på onsdag. Ska bli super kul :D Har även sökt jobb i fjällen som jag får reda på i september om jag får komma på intervju eller inte, men hoppas hoppas!!

hejgen som var bjöd på festligheter, jobbade på fredagen och efter det så åkte jag till min syster som hade 25:års kalas för släkten! mycket trevligt, och på lördagen blev det förkrök hos Janna och sedan utgång till Hamnkrogen slutade i en toppen efterfest hos Tim med ! Roligt roligt hade vi, dock var det inte liiika roligt dagen efter :P Haha

Ne nu ska jag ut och ta mig en promenad, kan ju inte sitta inne hela dagarna :D

Ha det fiint //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0