Godmorgon

2008-08-27 @ 14:48:46
Eller kanske God middag? hade passat bättre ;D Men det är ju de första inlägget för dagen så det får het god morgon helt enkelt, dock har jag vart vaken i några timmar nu. Idag vankas det hockeyträning, det gillar vi starkt men innan det ska jag hinna med att ta en promenad och äta lite mat så jag får nog snart sätta igång för jag måste vara klar i tid så jag hinner promenera till träningen! Träning på halv is idag igen med killar fast det är helt okej eftersom vi ändå inte är så många på våra träningar att vi behöver hela isen! :D Kul är det iaf.. Har tre is träningar denna veckan det är riktigt najs,!

Idag är det bara 7 dagar kvar tills vi åker och jag tror jag har bestämmt mig för att åka tåg till jönköping blir nog bekvämast så :D


Ha en toppen dag kikar in lite senare igen //Em´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0