God Morgon

2008-08-31 @ 14:37:37
Och denna gången är det faktiskt god morgon för jag har precis stigit upp ur sängen och käkat frukost! Blev lite sent i natt ;D Tänkte skriva lite om min underbara helg, inte för att helgen skiljer sig så mycket från vardagen för mig men :P i fredags var jag iaf på Hamnkrogen med Frida det var helt okje, hade lite tråkigt att tag för jag var nykter och alla andra dräng fulla. men annars var det kul ;) Alltid lika kul och vara den som är nykter och bara kolla på alla andra folk som inte är det! Haha, när det stängde så körde jag iaf hem massa folk och lite så, sen träffade jag j ett tag och snackade med han, och efter ett telefon samtal från min pappa som inte var så glad så var jag tvungen att köra hem :) Kom hem kl 5 på morgonen och skulle upp 9 igen för att åka till Lager 157 med familjen och det var jag som skulle köra, men fint gick det, hittade dock inga kläder eller så mn nu har jag vart där iaf

Och vet ni vad? Jag kom på varför det heter just Lager 157 det är för att man följer väg 157 för att komma dit !! Hha så nu vet ni också om ni inte redan visste de ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0