En vecka kvar!

2008-08-26 @ 15:08:15
Eller a nästan iaf, om en vecka och en dag åker jag till Alanya med mina bästa vänner! Ska bli sjukt kul, dock är det 2 som inte åker med och det är dö trist för helst av allt skulle jag vilja att alla kunde åka med!
Har suttit idag och kollat runt lite hur jag ska ta mig till Jönköping för det är därifrån jag ska åka eftersom det inte fanns några platser kvar på planet från göteborg, men vad gör man inte för att få en super vecka med sina älskade vänner :D För det är ni faktiskt, mina älskade vänner <3 har kollat runt på lite olika alternativ och kommit fram till att åka bus är nog lättast eller kanske tåg :P haha vet inte än. vad jag vet är aif att jag inte har en annig hur jag ska klara mig ensam på en flygplats. enda gångerna jag har vart utomlands är det senaste året och då har det vart andra som kan flygplatser och jag har bara följt strömmen :p haha hur ska detta gå? men det löser sig säkert =)

nu råkade de bli ett inläggtill innan jag går ut men nu ska jag iaf gå ut och gå ;D



Det är domma jag åker med kicki sofia elin veronica och jag <3 vi ska ha kul tjejer:D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi kommer ha fett skoj :D

2008-08-26 @ 22:20:23
URL: http://fiiiiaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

De värsta som kan hända är att du tar fel plan ;) kasnke västindien eller nått, men oroa dig inte .. vi kommer efter ;D

2008-08-27 @ 12:53:46
Postat av: Malin

Ska du åka själv från jönköping? hmm , hänger inte me :P

2008-08-27 @ 14:03:07
URL: http://baramalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0