Sockerbomb

2014-09-06 @ 17:57:43
Eller kaloribomb kan man också kalla det! Haha! Tur att jag levt på kyckling och ris i en vecka innan denna helgen för här flödar sockret! Det är ju marknad här i Filipstad så det blir mycket av det goda! Men vet ni va… det är skit samma, denna gången är jag ute efter en hållbar viktnedgång. Jag var medveten om att denna helgen skulle innehålla massa gottis så jag körde extra hårt på gymmet och kommer även få köra extra hårt kommande vecka :) 

Men än är inte lördagen slut så jag ska fortsätta att njuta :) 


 

Kommentarer
Postat av: amanda

du har så fina bilder !

2014-09-26 @ 22:59:42
URL: http://amandabrand.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0