Hej alla nya

2014-06-29 @ 16:57:06
I takt med att mina följare på insta stiger i raketfart trillar det även in massa fler läsare här :) Superkul! Jag har ju valt att numera ha ett "tema" på mina bilder på instagram så sånt jag inte lägger upp där kommer ni att kunna se här :) Så bloggen kommer bli en plats där ni kan spana på före och efterbildar från behandlingar jag gör på salongen samt lite privat vad jag gör annars när jag inte jobbar :) 

Är det något Du vill läsa om? Har du frågor som angår hår, fransar eller annat så ställ dom här 👇 så svarat jag mer än gärna 😊




Kommentarer
Postat av: Emma

Hur ofta ska man tvätta håret i veckan? Var ringer man om man vill boka tid? Tacksam för svar!

Svar: Man ska tvätta håret ungefär 2-3 dagar i veckan, absolut inte oftare :) man ringer till salongen på 0303-80190 :)
Emelie Ida-Marie

2014-06-29 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0