Söndag

2014-12-07 @ 23:00:22
Visst är det roligt när man skriver ett helt inlägg och så vägrar blogg.se att samarbeta ;) 

Hur som... helgen går väldigt fort, speciellt när man bara är ledig en dag. Det är så mitt december kommer se ut. Lediga söndagar fram tills årsskiftet :) Hard work. Har hunnit med lite i helgen ändå, igår var det inflyttningsfest hos en fin vän med massa roligt folk och idag har jag myst med julfilmer i sängen och kollat hovkeymatch i ishallen, som vi vann :) (japp jag kallar laget för vi ;)) 

Nu ska jag krypa ner i sängen och få lite sömn innan det är dax att kicka igång en ny vecka imorgon! 
Köpte med mig lite helgblommor i fredsgs efter jobbet :) 

Kram Emelie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0