Jobb

2014-12-17 @ 21:08:03
Idag har jag haft sjukt mycket att göra på jobbet. Det finns fördelar och nackdelar med mitt jobb, precis som med alla andra jobb. En nackdel är att ibland är det så lite att göra en dag att jag går back på att pendla mina 5 mil till jobbet. Men så finns det dagar som idag, där jag har så mycket att göra att jag knappt hinner varken sitta ner, äta eller gå på toa :P haha! 

Men då är det ju skönt att man har ett sånt bra jobb, där det inte gör något att man knappt hinner andas mellan bokningarna för man träffar så otroligt många kunder som ger en så mycket energi :) 

Nu sitter jag framför paddan och jobbar lite med wrappandet. Ska även förbereda lite roliga inlägg till er, för detta var la kanske inte världens roligaste att läsa ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0