10 saker

2014-12-19 @ 21:21:18
💕 Jag har blivit tagen av polisen, i USA 
💕 NĂ€r jag var i 19-20 Ă„rs Ă„ldern ville jag se ut som Kissie och en gĂ„ng pĂ„ krogen ropa en "tja Kissie" och det var typ the best moment of my life
💕 Flera personer har trott att jag heter Malin för att jag "ser ut" som en Malin enligt dom 
💕 MĂ„nga kan inte se mig arg men min familj och Ă€ven jag Ă€r övertygade om att jag har Damp! Har dock ingen diagnos pĂ„ det
💕 NĂ€r jag ska höja volymen pĂ„ tv'n, gĂ„ pĂ„ löpband osv mĂ„ste jag ha pĂ„ jĂ€mna nummer
💕 FĂ„r i 99% av fallen höra "du Ă€r knĂ€pp Emelie, fast pĂ„ ett bra sĂ€tt" nĂ€r jag trĂ€ffar nya mĂ€nniskor 
💕 NĂ€r jag gick pĂ„ gymnasiet körde jag dumma-blondinen-tekniken för jag trodde det var charmigt (skĂ€ms)
💕 Jag har jobbat som charkbitrĂ€de, dagisfröken, lĂ€rare, liftvĂ€rd, operatör, mattant och butiksbitrĂ€de innan jag blev  frisör och nu Ă€r jag frisör, makeup stylist, fransstylist och snart barberare
💕 NĂ€r jag började jobba i lindvallen svĂ€lte jag mig sjĂ€lv i 1,5 mĂ„nad för jag tyckte det var pinsamt att Ă€ta framför folk jag inte kĂ€nde. Var rĂ€dd att dom skulle tycka jag var tjock. SĂ„ efter 1.5 mĂ„nad som sambo med tvĂ„ killar (varav en Kenny) sa dom "Emelie vi har aldrig sett dig Ă€ta mĂ„r du bra"  Sen började Kenny tvinga i mig mat :) 
💕 99% av alla mina profilbilder pĂ„ Facebook ler jag pĂ„ samma sĂ€tt pĂ„




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0