10 saker om mig

2014-12-08 @ 21:16:53
⭐ Jag har gjort två säsonger i Sälen och 2 år i Norge innan jag blev frisör
⭐ Jag kommer inom kort förhoppningsvis ha en hund
⭐ Jag har gjort en plastikoperation
⭐ Jag har vart tillsammans med Kenny 1/4 av mitt liv 
⭐ Jag fnittrar! Hela tiden. Jag avslutar de flesta meningar med ett fnitter när jag pratar med folk jag inte känner och fnittrar alltid i olika situationer
⭐ Jag vill ha 2-3 barn som jag vill ska heta Nelia, Lucas och Melker
⭐ Jag blir knäpptyst när jag är nervös 
⭐ När jag ska hälla upp vatten i något, glas, kanna etc så räknar jag tyst för mig själv hur många sekunder det tar
⭐ Jag skakar ibland på huvudet för att känna om jag har huvudvärk, vilket jag har ca 3ggr i vecka
⭐ Jag hade min första fylla när jag var 18 år 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0