Min lördag

2014-08-30 @ 22:08:44
Har haft en så mysig lördag! Startade som sagt med några timmar på salongen där det blev både klipp&färg och lite fransar, det sistnämnda på Gabriella som jag sedan åkte med in till stan (Gbg) där gick vi runt på stan och åt frozen yoghurt. Har aldrig testat det innan och det var såå gott :D Definitivt inte sista gången! Vi har ett sånt ställe på Torget typ 2min från mitt jobb men har aldrig blivit av att jag testat. Nu ligger jag nerbäddad under täcket och kollar på family Guy på datorn och samtidig sitter och spanar runt på paddan :) Imorgon blir det upp tidigt för att träna första passet med PT'n 

Vad ju sjukt svårt att bestämma vad man skulle ha på, det blev typ lite av allt 🙈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0