Fram och tillbaka

2014-08-10 @ 13:26:16
Mitt sug för att blogga går upp och ner som en bergodalbana. Vill väldigt gärna hitta tillbaka till flytet jag hade innan på bloggen men har inte fått det. Just nu har jag lite sug av att skriva av mig här inne så får vi se hur länge det varar. 

Har även funderat på vad bloggen ska handla om och har kommit fram till att träning och frisör/frans saker blandat med lite personligt från min vardag ska finnas :) 

Jag är precis hemkommen från en campingsemester med min kille. Faktiskt våran första semester på tu man hand och då har vi vart tillsammans i 5,5 år 🙈 Tanken från början var att resa utomlands men vi har haft en sån fantastisk svensk sommar så varken han eller jag kände för utlandet! Vi hade supermysiga dagar i en husbil i Lidköping istället! 

På tisdag börjar jag jobba igen och mina semesterdagar för denna sommaren är över! Det ska bli så skönt att komma in i rutiner igen och förhoppningsvis kommer jag även i veckan träffa min nya PT! 

Känns lite som att en nystart börjar på tisdag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0