Hemma hos mig

2013-09-11 @ 14:27:00
Jag bor ju hemma fast ändå inte hemma. Jag har en alldeles egen lite stuga på lite över 20kvm på tomten som har vardagsrum, sovalkov, och ett litet kök. Det ända som saknas är toalett men det går bra att vandra dom 10m in till huset för det ärendet samt att duscha : )
Välkommen in, här sminkar jag mig och tar alla ego-spegel-bilder ;) Bakom väggen som spegeln sitter på har jag en liten sovhörna.
Mitt lilla mysiga kök!
 
De finaste kläderna hänger på denna, de andra får ligga fint vikna i mitt klädskåp som står till höger.
 
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Va fint du har fått det :)) har ju inte sett boa på ett tag, en tjejkväll där snart igen!

2013-09-11 @ 20:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0