Nya hudvårdsprodukter

2013-09-18 @ 00:38:32
För ca 1,5 vecka sedan fortsatte jag att pricka av saker på "ta hand om din hud/ansikte"  listan.
Jag gick in på kicks och bad om hjälp för att köpa sminkborttagning och en bra ansiktskräm! Förklarade hur min hy i ansiktet är, torr vilket leder till att den överproducerar fett så blir ofta glansig i ansiktet vilket är alla tjejers mardrömm! 
 
Fick dessa produkter rekomenderade. Den stora flaskan är ett ansiktsvatten som är mattande och drar ihop porerna. Detta ska användas efter man har använt tuben på bilden som är en oljfri makeup remover, samt på morgonen när man vaknar. Burken är ren fukt, inga konstigheter, bara fukt!
Än sålänge gillar jag allt, Cleansing gelen använder jag för att tvätta bort sminket när jag duschar, annars brukar jag tvätta bort mitt smink med sånadär ansiktsservetter. Vattnen använder jag då varje kväll när jag tvättat bort mitt smink, samt direkt på morgonen när jag vaknar för att tvätta bort ytan man (jag) får under natten. Cremen tar jag morgon och kväll men tar ytterst lite, den är väldigt dryg, men tar så lite som möjligt så att huden tar upp allt så jag inte vaknar med världens lager i ansiktet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0