Mycket att smälta och ta in

2013-09-16 @ 21:15:11
03.56 stod klockan på inatt sista gången jag kollade på den innan jag somnade! Jag var alltså ganska så trött när klockan ringde imorse men med vetskap av vad som komma skulle så var det ändå rätt så enkelt att stiga upp ur sängen! 
Nu sitter jag här hemma igen, dagen ligger bakom mig och den har vart super! Idag gjorde jag min första dag på mitt nya jobb! Jag har gått in som drivande/hyrstol på en salong i Stenungsund som heter Studio Tess & company! Jag har alltså fått starta mitt egna företag och allt är så himla nytt. Idag hade jag inga kunder, ligger ju just nu i fasen bygga-upp-en-kundkrets så får ta dropin osv! Allt detta är så nytt och spännande och det är så underbart att äntligen få jobba med det man drömt om sen man var 14år, att jobba med det man lagt galet mycket pengar på att utbilda sig till och att jobba med det man brinner för! 
Men, jag har tuffa månader framför mig, att starta upp en kundkrets från skratch kräver mycket tålamod och jobb! Jag kommer mjukstarta och jobba 50% fram tills årskiftet för att sedan gå upp till 100% då jag förhoppningsvis har fått lite återkommande kunder. 
Så, imorgon kör vi igen. Hoppas på lite dropin kunder och på onsdag har jag mina 2 första bokade kunder :DLite random bild men roligare med än utan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0