Jag är tillbaka!

2013-10-29 @ 12:15:04
Nu är bloggsuget tillbaka och här ska börja uppdateras igen :)

Idag tog jag mig i kragen!! Det har gått alldeles för länge utan rutiner på mat och träning och jag förstör bara för mig själv ju längre jag låter det gå! På den fronten har jag haft en tuff höst hittills! Men nu får jag faktiskt skärpa mig, det finns inget värre än folk som klagar när makten ligger i deras händer till att ändra det! 

Jag märker inte bara av på vågen att jag har vart alldeles för lat i höst utan även på mitt humör! Jag orkar inget och är trött konstant, jag sover längre på dagarna än jag gjort sen jag var tonåring och huvudvärken kommer som en brev på posten varje dag!  

Så inga mer ursäkter för jag sabbar enbart för mig skälv i slutändan! Det är fortfarande 2 hela månader kvar på 2013 och jag ska göra det bästa utan dom! 

Startade dagen på gymmet! Nytt gym så jag testade lite olika konditionsmaskiner och "kom in i det" så att säga! Inorgon bitti står jag där igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0