Vilken dag!

2012-08-21 @ 20:48:45

Kl 08:00 imorse åkte jag till komvux för att plugga lite MatteB. Satt där till halv 12 och det flöt på som smort! Är helt chokad över hur bra det gick! Men kursen är inte slut än och nån gång kommer det väl ta stopp ;)

Sen på eftermiddagen cyklade jag till banken (1 mil enkel väg) för lite ärenden.

På vägen hem ringde lilla Elin med goda nyheter som kan leda till dedär frisör besöket :D *hoppas* och nu är jag nyss hemkommen från världens sjukaste Body pump pass! Det gick så bra, vilket pump jag fick!

Nu flödar endorfinerna och jag ska hoppa in i duschen innan Svenska Hollywood fruar har premiär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0